(null)

Vet du vad, det blev inga gipsväggar uppsatta i köket idag. Vi valde istället att handla mat, träna och äta gott istället. 
Ett bra val tycker jag själv.
(null)

(null)

Och tänk att äntligen blommar min Magnolia! 

KLÄNNING

Ni är så många som har frågat mig idag var min blåa klänning är ifrån? Jag älskar den!
Svaret är Kappahl! 


Jag har alltid varit lite förtjust i kornblått som jag tycker färgen är på denna klänning. 

Sydde mig faktiskt en kappa eller kanske mer en anorak med luva på, på 80-talet i just den här färgen- och som jag älskade och använde den! Länge!

Okej. Till klänningen.

Den här modellen var även modern på 70-talet minns jag och jag vet att jag hade en liknande klänning. Det jag också kommer ihåg var att en kille sa till mig när jag hade den på mig "-Va har du en mamma klänning på dig?" 

Kommer inte ihåg vad jag svarade men jag minns att känslan inte var så rolig då jag endast var 14 år då. Men jag gick därifrån minns jag...

(null)

(null)

(null)

(null)

Och med ett par vita sneakers till är den helt perfekt. Från Scorett och modellen heter happy DU HITTAR DE HÄR

Älskar verkligen puff armarna på klänningen och att det är fickor på! En klänning att ha hela sommaren tycker jag! 

Ha en fortsatt fin kväll’

Och tycker du om mitt inlägg får du GÄRNA klicka på hjärtat här nedanför. 

Kram Maggan 💙


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress